Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Începând cu jumătatea lunii februarie părinții pot completa cererea pentru grupa mică. Pentru celelalte grupe, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.
Completarea cererii și parcurgerea procedurii nu garantează înmatricularea copilului la ERI.
În urma depunerii cererii de înscriere și a primirii mesajului de confirmare, va fi programată o întâlnire/interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.
Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte copiii care se vor înscrie, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere” .
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la acceptarea sau neacceptarea elevului.
Acte necesare la înscriere:
- Acte identitate părinți (original și copie)
- Certificat de naștere copil (original și copie)
- Certificat căsătorie părinți (original și copie)
- În cazul famililor monoparentale este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau alte documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilită locuința minorului.
- Adeverință medicală (medicul de familie)
- Aviz cu vaccinurile primate
- Acte necesare la începutul anului școlar (septembrie 2025)
- Aviz medic familie pentru intrarea în colectivitate
Se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans care este în cuantumul unei tranșe lunare, deductibilă din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca preșcolarul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în grădiniță.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Copilul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților educative.
ÎNSCRIEREA LA
NIVEL PREȘCOLAR
ÎNSCRIEREA UNUI COPIL SE POATE FACE ORICÂND, ATÂT CÂT EXISTĂ LOCURI DISPONIBILE.
Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Începând cu jumătatea lunii februarie părinții pot completa cererea pentru grupa mică. Pentru celelalte grupe, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.
Completarea cererii și parcurgerea procedurii nu garantează înmatricularea copilului la ERI.
În urma depunerii cererii de înscriere și a primirii mesajului de confirmare, va fi programată o întâlnire/interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.
Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte copiii care se vor înscrie, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere” .
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la acceptarea sau neacceptarea elevului.
Acte necesare la înscriere:
- Acte identitate părinți (original și copie)
- Certificat de naștere copil (original și copie)
- Certificat căsătorie părinți (original și copie)
- În cazul famililor monoparentale este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau alte documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilită locuința minorului.
- Adeverință medicală (medicul de familie)
- Aviz cu vaccinurile primate
- Acte necesare la începutul anului școlar (septembrie 2025)
- Aviz medic familie pentru intrarea în colectivitate
Se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans care este în cuantumul unei tranșe lunare, deductibilă din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca preșcolarul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în grădiniță.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Copilul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților educative.
Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Pentru clasa pregătitoare din anul școlar 2025-2026, părinții pot completa cererea de înscriere începând cu jumătatea lunii februarie.
Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.
Pentru înscrierea în clasele I-VIII, la cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.
În urma depunerii cererii de înscriere la clasa pregătitoare și a primirii mesajului de confirmare, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere. Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere”
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.
Acte necesare la înscriere pentru Clasa Pregătitoare:
- Actele de identitate ale părinților (original și copie);
- Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Aviz cu vaccinurile făcute;
- Aviz dezvoltare psiho-somatică (în cazul în care copilul nu împlinește 6 ani până la data de 31 august) emis de CJRAE;
Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:
- Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
- Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
- Actele de identitate ale părinților (original și copie);
- Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.
Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.
Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Pentru clasa pregătitoare din anul școlar 2025-2026, părinții pot completa cererea de înscriere începând cu jumătatea lunii februarie.
Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.
Pentru înscrierea în clasele I-VIII, la cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.
În urma depunerii cererii de înscriere la clasa pregătitoare și a primirii mesajului de confirmare, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere. Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere”
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.
Acte necesare la înscriere pentru Clasa Pregătitoare:
- Actele de identitate ale părinților (original și copie);
- Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Aviz cu vaccinurile făcute;
- Aviz dezvoltare psiho-somatică (în cazul în care copilul nu împlinește 6 ani până la data de 31 august) emis de CJRAE;
Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:
- Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
- Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
- Actele de identitate ale părinților (original și copie);
- Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.
Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.
Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile. La cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.
Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.
Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:
- Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
- Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
- Actele de identitate ale părinților (original și copie); • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.
Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.
Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile. La cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.
Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere”
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.
Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:
- Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
- Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
- Actele de identitate ale părinților (original și copie); • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.
Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.
Concursul de admitere se va desfășura conform prezentei Proceduri privind organizarea și desfășurarea admiterii în clasa a IX-a și a X-a la Liceul Româno-Finlandez ERI, aprobat în ședința CA din 18.02.2025. Intenția de înscriere a candidaților se va face cunoscută folosind formularul publicat pe site-ul erischool.ro, iar parcurgerea procesului va fi efectuată prin intermediul departamentului Secretariat, utilizând adresele de email declarate la înregistrarea cererii și completarea dosarului de înscriere.
- Transparența: Etapele și procedura de selecție sunt aduse la cunoștința candidaților pe site-ul erischool.ro;
- Echitatea: Toți candidații au șanse egale de a ocupa un loc la Liceul ERI participând la aceleași probe de concurs;
- Nondiscriminarea: Criteriile de admitere nu vor ține cont de naționalitate, etnie, sex, religie etc.
Pentru a-și pune în practică viziunea și misiunea, Liceul ERI caută elevi care își asumă o identitate academică ce reflectă și exersează valorile din profilul elevului ERI. În cadrul procesului de selecție, ne raportăm la potențialul elevilor care își doresc să colaboreze cu noi, pe baza unor criterii academice, psihologice și comportamentale, abordate holistic și nediscriminatoriu de către echipa de admitere.
Fiecare etapă (completarea dosarului de înscriere, scrisoarea de motivație, evaluarea nivelului academic și interviul) contribuie în mod egal la rezultatul final al procesului de selecție. Calendarul fiecărei sesiuni de admitere va fi anunțat prin afișare pe site-ul erischool.ro.
*Pentru mai multe detalii legate de completarea dosarului de înscriere, evaluarea nivelului și susținerea interviului academic consultă „Procedura de Admitere”
În urma parcurgerii de către candidați a tuturor etapelor de selecție, Comisia analizează și centralizează rezultatele pentru fiecare probă și fiecare candidat, stabilind o listă de admiși. Comisia întocmește un raport către Consiliul de administrație și solicită avizarea rezultatelor concursului de admitere. Comunicarea rezultatelor procesului de selecție se va realiza în scris, prin email, în termen de 5 zile de la susținerea interviului.
Fiecare candidat declarat admis va primi mesajul de admitere prin intermediul adreselor de email declarate la intrarea în procesul de selecție, aceasta fiind însoțită de un contract de școlarizare, necesarul de documente pentru înmatriculare și Regulamentul de organizare și funcționare al unității.
În termen de 5 zile de la comunicarea rezultatelor admiterii, părinții candidaților admiși se vor prezenta la sediul liceului cu documentele solicitate (copii după Cărțile de identitate ale părinților, copie după certificatul de căsătorie/divorț al părinților, acte de tutelă, adeverință medicală, alte acte necesare la înmatriculare) pentru semnarea contractului de școlarizare.
După semnarea contractului de școlarizare, se va emite o factură de avans reprezentând echivalentul unei taxe școlare lunare, deductibile la ultima lună din anul școlar. Neplata acestei taxe la termen (10 zile lucrătoare de la emiterea facturii) va duce la pierderea locului la liceu.
Concursul de admitere se va desfășura conform prezentei Proceduri privind organizarea și desfășurarea admiterii în clasa a IX-a și a X-a la Liceul Româno-Finlandez ERI, aprobat în ședința CA din 18.02.2025. Intenția de înscriere a candidaților se va face cunoscută folosind formularul publicat pe site-ul erischool.ro, iar parcurgerea procesului va fi efectuată prin intermediul departamentului Secretariat, utilizând adresele de email declarate la înregistrarea cererii și completarea dosarului de înscriere.
- Transparența: Etapele și procedura de selecție sunt aduse la cunoștința candidaților pe site-ul erischool.ro;
- Echitatea: Toți candidații au șanse egale de a ocupa un loc la Liceul ERI participând la aceleași probe de concurs;
- Nondiscriminarea: Criteriile de admitere nu vor ține cont de naționalitate, etnie, sex, religie etc.
Pentru a-și pune în practică viziunea și misiunea, Liceul ERI caută elevi care își asumă o identitate academică ce reflectă și exersează valorile din profilul elevului ERI. În cadrul procesului de selecție, ne raportăm la potențialul elevilor care își doresc să colaboreze cu noi, pe baza unor criterii academice, psihologice și comportamentale, abordate holistic și nediscriminatoriu de către echipa de admitere.
Fiecare etapă (completarea dosarului de înscriere, scrisoarea de motivație, evaluarea nivelului academic și interviul) contribuie în mod egal la rezultatul final al procesului de selecție. Calendarul fiecărei sesiuni de admitere va fi anunțat prin afișare pe site-ul erischool.ro.
*Pentru mai multe detalii legate de completarea dosarului de înscriere, evaluarea nivelului și susținerea interviului academic consultă „Procedura de Admitere”
În urma parcurgerii de către candidați a tuturor etapelor de selecție, Comisia analizează și centralizează rezultatele pentru fiecare probă și fiecare candidat, stabilind o listă de admiși. Comisia întocmește un raport către Consiliul de administrație și solicită avizarea rezultatelor concursului de admitere. Comunicarea rezultatelor procesului de selecție se va realiza în scris, prin email, în termen de 5 zile de la susținerea interviului.
Fiecare candidat declarat admis va primi mesajul de admitere prin intermediul adreselor de email declarate la intrarea în procesul de selecție, aceasta fiind însoțită de un contract de școlarizare, necesarul de documente pentru înmatriculare și Regulamentul de organizare și funcționare al unității.
În termen de 5 zile de la comunicarea rezultatelor admiterii, părinții candidaților admiși se vor prezenta la sediul liceului cu documentele solicitate (copii după Cărțile de identitate ale părinților, copie după certificatul de căsătorie/divorț al părinților, acte de tutelă, adeverință medicală, alte acte necesare la înmatriculare) pentru semnarea contractului de școlarizare.
După semnarea contractului de școlarizare, se va emite o factură de avans reprezentând echivalentul unei taxe școlare lunare, deductibile la ultima lună din anul școlar. Neplata acestei taxe la termen (10 zile lucrătoare de la emiterea facturii) va duce la pierderea locului la liceu.
ÎNSCRIEREA UNUI COPIL SE POATE FACE ORICÂND, ATÂT CÂT EXISTĂ LOCURI DISPONIBILE.
urmărește canalele noastre de social media
✨👋 Faceți cunoștință cu Denise — sufletul creativ al echipei noastre!
Cu răbdare, imaginație și multă pasiune, Denise transformă fiecare oră într-o experiență în care copiii învață, se bucură și descoperă frumusețea limbii engleze. 📚🌟
🎤 Știați că… atunci când nu este la școală, Denise urcă pe scenă și cântă?🎶
💛 În clasă sau pe scenă, Denise rămâne aceeași: autentică, creativă și plină de inspirație.

✨ Ultimele ore de istorie din acest an școlar au fost cu adevărat speciale! 📚❤️ Elevii clasei a IV-a s-au transformat în mici actori și s-au costumat în personalități istorice importante. 👑⚔️
👏 Felicitări tuturor pentru creativitate! Ați demonstrat că istoria este despre oameni și despre curajul lor de a schimba lumea. 🌍

♻️ În cadrul Săptămânii Exploratorilor Curioși de la centrul de vacanță ERI, am pornit într-o nouă aventură: descoperirea Antarcticii și a viețuitoarelor fascinante! 🐧❄️
Copiii au folosit capace pentru a realiza pinguini simpatici, învățând astfel despre reciclare și despre cum putem avea grijă de planetă prin gesturi simple. 🌍💙
Mulțumim @capacecusuflet 💗

✨ Grupa mare „Inventatorii” a descoperit săptămâna aceasta meseria de fermier și agricultor, prin povești, activități practice și multă curiozitate! 🌱🚜
La finalul săptămânii, am vizitat împreună ferma Băcănia Vaca Lou din Cârțișoara @bacaniavacalou 🐮 o experiență minunată, unde cei mici au văzut cum arată viața la fermă și s-au bucurat de tot ce
le-au pregătit gazdele noastre. ❤️

🎉👏 Felicitări, dragi absolvenți! 👏🎉
Suntem mândri să anunțăm că elevii clasei a VIII-a au promovat examenul de capacitate cu o rată de promovare de 100%! 👩🎓👨🎓
Munca, perseverența și ambiția voastră au dat roade, iar rezultatele vorbesc de la sine. Le mulțumim profesorilor pentru implicare și părinților pentru susținere.
Vă dorim mult succes în continuare!🌟

📚 Transformăm un vis în realitate – pas cu pas.
Acum un an am început renovarea bibliotecii ERI, cu dorința de a crea un spațiu viu, cald și plin de imaginație, unde copiii să descopere bucuria lecturii și a cunoașterii. ✨
📖 Biblioteca prinde contur, iar atmosfera e tot mai aproape de ce ne-am imaginat.🌟
👀 Stați pe aproape — urmează transformări care vor face din biblioteca ERI un loc de neratat 🩵

Alătură-te echipei ERI!👩🏫📣
Suntem în căutarea unor profesori dedicați pentru gimnaziu și liceu. Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă pasionată de educația ALTFEL, vino să descoperi ERI! 🌟
📩 Trimite CV-ul tău în secțiunea Cariere de pe site-ul nostru: erischool.ro
🧑🏫 Fă parte din povestea ERI!

🌞 START distracției de vară! 🌈
Începând de săptămâna viitoare, deschidem porțile Centrului de Vacanță ERI și abia așteptăm să ne revedem cu zâmbete, jocuri, prieteni noi și activități pline de energie! 🏕️🎨🤸♂️
📸 În imagini puteți vedea câteva momente frumoase surprinse vara trecută — o mică avanpremieră a bucuriei care urmează! ✨
Contact:
📞0731618533
🎈erischool.ro

📸 PHOTO DUMP - un an în imagini 🎉
Plin de râsete, învățare, descoperiri și momente de neuitat! 💛
🚌 De la primele zile de acomodare până la ultimele activități de vară, am crescut împreună, am explorat, am creat amintiri și am legat prietenii care sperăm să dureze o veșnicie!
💫 Mulțumim tuturor copiilor minunați, părinților implicați și echipei noastre dedicate pentru acest an deosebit!
📷 Derulează printre poze și retrăiește cu noi magia anului ce a trecut.
Vacanța plăcută tuturor și ne revedem cu forțe proaspete în noul an școlar ERI!🧸🌟

Susține educația de calitate și redirecționeză 3,5% pe venit către Fundația Didactica.
ai o intrebare?
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.office@erischool.ro
0731618 533
0731618 533
str. Haralamb Georgescu, nr.6A,
Cisnădie, SB.
CIF: 12273289
+40 738 963 393
gradinita@erischool.ro
str. Haralamb Georgescu, nr.6A,
Cisnădie, SB.
CIF: 12273289
+40 738 963 393
gradinita@erischool.ro