ÎNSCRIEREA LA

NIVEL PREȘCOLAR

Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.

Începând cu jumătatea lunii februarie părinții pot completa cererea pentru grupa mică. Pentru celelalte grupe, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.

Completarea cererii și parcurgerea procedurii nu garantează înmatricularea copilului la ERI.

În urma depunerii cererii de înscriere și a primirii mesajului de confirmare, va fi programată o întâlnire/interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.

Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte copiii care se vor înscrie, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.

*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere” .

După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la acceptarea sau neacceptarea elevului.

Acte necesare la înscriere:

  • Acte identitate părinți (original și copie)
  • Certificat de naștere copil (original și copie)
  • Certificat căsătorie părinți (original și copie)
  • În cazul famililor monoparentale este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau alte documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilită locuința minorului.
  • Adeverință medicală (medicul de familie)
  • Aviz cu vaccinurile primate
  • Acte necesare la începutul anului școlar (septembrie 2025)
  • Aviz medic familie pentru intrarea în colectivitate

Se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans care este în cuantumul unei tranșe lunare, deductibilă din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca preșcolarul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în grădiniță.

Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.

Copilul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților educative.

ÎNSCRIEREA LA

NIVEL PREȘCOLAR

ÎNSCRIEREA UNUI COPIL SE POATE FACE ORICÂND, ATÂT CÂT EXISTĂ LOCURI DISPONIBILE.

Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.

Începând cu jumătatea lunii februarie părinții pot completa cererea pentru grupa mică. Pentru celelalte grupe, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.

Completarea cererii și parcurgerea procedurii nu garantează înmatricularea copilului la ERI.

În urma depunerii cererii de înscriere și a primirii mesajului de confirmare, va fi programată o întâlnire/interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.

Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte copiii care se vor înscrie, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.

*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere” .

După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la acceptarea sau neacceptarea elevului.

Acte necesare la înscriere:

  • Acte identitate părinți (original și copie)
  • Certificat de naștere copil (original și copie)
  • Certificat căsătorie părinți (original și copie)
  • În cazul famililor monoparentale este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau alte documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilită locuința minorului.
  • Adeverință medicală (medicul de familie)
  • Aviz cu vaccinurile primate
  • Acte necesare la începutul anului școlar (septembrie 2025)
  • Aviz medic familie pentru intrarea în colectivitate

Se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans care este în cuantumul unei tranșe lunare, deductibilă din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca preșcolarul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în grădiniță.

Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.

Copilul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților educative.

ÎNSCRIEREA LA ȘCOALĂ

NIVEL PRIMAR

Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.

Pentru clasa pregătitoare din anul școlar 2025-2026, părinții pot completa cererea de înscriere începând cu jumătatea lunii februarie.

Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.

Pentru înscrierea în clasele I-VIII, la cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.

În urma depunerii cererii de înscriere la clasa pregătitoare și a primirii mesajului de confirmare, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere. Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.

*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere”

După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.

Acte necesare la înscriere pentru Clasa Pregătitoare:

  • Actele de identitate ale părinților (original și copie);
  • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
  • Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
  • În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
  • Adeverință medicală (medicul de familie);
  • Aviz cu vaccinurile făcute;
  • Aviz dezvoltare psiho-somatică (în cazul în care copilul nu împlinește 6 ani până la data de 31 august) emis de CJRAE;

Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:

  • Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
  • Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
  • Actele de identitate ale părinților (original și copie);
  • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
  • Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
  • În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
  • Adeverință medicală (medicul de familie);
  • Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.

Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.

Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.

Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.

ÎNSCRIEREA LA ȘCOALĂ

NIVEL PRIMAR

Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.

Pentru clasa pregătitoare din anul școlar 2025-2026, părinții pot completa cererea de înscriere începând cu jumătatea lunii februarie.

Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.

Pentru înscrierea în clasele I-VIII, la cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.

În urma depunerii cererii de înscriere la clasa pregătitoare și a primirii mesajului de confirmare, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere. Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.

*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere”

După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.

Acte necesare la înscriere pentru Clasa Pregătitoare:

  • Actele de identitate ale părinților (original și copie);
  • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
  • Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
  • În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
  • Adeverință medicală (medicul de familie);
  • Aviz cu vaccinurile făcute;
  • Aviz dezvoltare psiho-somatică (în cazul în care copilul nu împlinește 6 ani până la data de 31 august) emis de CJRAE;

Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:

  • Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
  • Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
  • Actele de identitate ale părinților (original și copie);
  • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
  • Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
  • În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
  • Adeverință medicală (medicul de familie);
  • Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.

Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.

Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.

Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.

ÎNSCRIEREA LA ȘCOALĂ

NIVEL

GIMNAZIAL

Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.

Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile. La cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.

Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere

După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.

Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:

  • Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
  • Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
  • Actele de identitate ale părinților (original și copie); • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
  • Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
  • În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
  • Adeverință medicală (medicul de familie);
  • Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.

Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.

Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.

Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.

ÎNSCRIEREA LA ȘCOALĂ

NIVEL

GIMNAZIAL

Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.

Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile. La cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.

Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere”

După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.

Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:

  • Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
  • Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
  • Actele de identitate ale părinților (original și copie); • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
  • Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
  • În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
  • Adeverință medicală (medicul de familie);
  • Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.

Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.

Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.

Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.

ÎNSCRIEREA LA ȘCOALĂ

NIVEL LICEAL

Concursul de admitere se va desfășura conform prezentei Proceduri privind organizarea și desfășurarea admiterii în clasa a IX-a și a X-a la Liceul Româno-Finlandez ERI, aprobat în ședința CA din 18.02.2025. Intenția de înscriere a candidaților se va face cunoscută folosind formularul publicat pe site-ul erischool.ro, iar parcurgerea procesului va fi efectuată prin intermediul departamentului Secretariat, utilizând adresele de email declarate la înregistrarea cererii și completarea dosarului de înscriere.

  • Transparența: Etapele și procedura de selecție sunt aduse la cunoștința candidaților pe site-ul erischool.ro;
  • Echitatea: Toți candidații au șanse egale de a ocupa un loc la Liceul ERI participând la aceleași probe de concurs;
  • Nondiscriminarea: Criteriile de admitere nu vor ține cont de naționalitate, etnie, sex, religie etc.

Pentru a-și pune în practică viziunea și misiunea, Liceul ERI caută elevi care își asumă o identitate academică ce reflectă și exersează valorile din profilul elevului ERI. În cadrul procesului de selecție, ne raportăm la potențialul elevilor care își doresc să colaboreze cu noi, pe baza unor criterii academice, psihologice și comportamentale, abordate holistic și nediscriminatoriu de către echipa de admitere.

Fiecare etapă (completarea dosarului de înscriere, scrisoarea de motivație, evaluarea nivelului academic și interviul) contribuie în mod egal la rezultatul final al procesului de selecție. Calendarul fiecărei sesiuni de admitere va fi anunțat prin afișare pe site-ul erischool.ro.

*Pentru mai multe detalii legate de completarea dosarului de înscriere, evaluarea nivelului și susținerea interviului academic consultă „Procedura de Admitere”

În urma parcurgerii de către candidați a tuturor etapelor de selecție, Comisia analizează și centralizează rezultatele pentru fiecare probă și fiecare candidat, stabilind o listă de admiși. Comisia întocmește un raport către Consiliul de administrație și solicită avizarea rezultatelor concursului de admitere. Comunicarea rezultatelor procesului de selecție se va realiza în scris, prin email, în termen de 5 zile de la susținerea interviului.

Fiecare candidat declarat admis va primi mesajul de admitere prin intermediul adreselor de email declarate la intrarea în procesul de selecție, aceasta fiind însoțită de un contract de școlarizare, necesarul de documente pentru înmatriculare și Regulamentul de organizare și funcționare al unității.

În termen de 5 zile de la comunicarea rezultatelor admiterii, părinții candidaților admiși se vor prezenta la sediul liceului cu documentele solicitate (copii după Cărțile de identitate ale părinților, copie după certificatul de căsătorie/divorț al părinților, acte de tutelă, adeverință medicală, alte acte necesare la înmatriculare) pentru semnarea contractului de școlarizare.

După semnarea contractului de școlarizare, se va emite o factură de avans reprezentând echivalentul unei taxe școlare lunare, deductibile la ultima lună din anul școlar. Neplata acestei taxe la termen (10 zile lucrătoare de la emiterea facturii) va duce la pierderea locului la liceu.

ÎNSCRIEREA LA ȘCOALĂ

NIVEL LICEAL

Concursul de admitere se va desfășura conform prezentei Proceduri privind organizarea și desfășurarea admiterii în clasa a IX-a și a X-a la Liceul Româno-Finlandez ERI, aprobat în ședința CA din 18.02.2025. Intenția de înscriere a candidaților se va face cunoscută folosind formularul publicat pe site-ul erischool.ro, iar parcurgerea procesului va fi efectuată prin intermediul departamentului Secretariat, utilizând adresele de email declarate la înregistrarea cererii și completarea dosarului de înscriere.

  • Transparența: Etapele și procedura de selecție sunt aduse la cunoștința candidaților pe site-ul erischool.ro;
  • Echitatea: Toți candidații au șanse egale de a ocupa un loc la Liceul ERI participând la aceleași probe de concurs;
  • Nondiscriminarea: Criteriile de admitere nu vor ține cont de naționalitate, etnie, sex, religie etc.

Pentru a-și pune în practică viziunea și misiunea, Liceul ERI caută elevi care își asumă o identitate academică ce reflectă și exersează valorile din profilul elevului ERI. În cadrul procesului de selecție, ne raportăm la potențialul elevilor care își doresc să colaboreze cu noi, pe baza unor criterii academice, psihologice și comportamentale, abordate holistic și nediscriminatoriu de către echipa de admitere.

Fiecare etapă (completarea dosarului de înscriere, scrisoarea de motivație, evaluarea nivelului academic și interviul) contribuie în mod egal la rezultatul final al procesului de selecție. Calendarul fiecărei sesiuni de admitere va fi anunțat prin afișare pe site-ul erischool.ro.

*Pentru mai multe detalii legate de completarea dosarului de înscriere, evaluarea nivelului și susținerea interviului academic consultă „Procedura de Admitere”

În urma parcurgerii de către candidați a tuturor etapelor de selecție, Comisia analizează și centralizează rezultatele pentru fiecare probă și fiecare candidat, stabilind o listă de admiși. Comisia întocmește un raport către Consiliul de administrație și solicită avizarea rezultatelor concursului de admitere. Comunicarea rezultatelor procesului de selecție se va realiza în scris, prin email, în termen de 5 zile de la susținerea interviului.

Fiecare candidat declarat admis va primi mesajul de admitere prin intermediul adreselor de email declarate la intrarea în procesul de selecție, aceasta fiind însoțită de un contract de școlarizare, necesarul de documente pentru înmatriculare și Regulamentul de organizare și funcționare al unității.

În termen de 5 zile de la comunicarea rezultatelor admiterii, părinții candidaților admiși se vor prezenta la sediul liceului cu documentele solicitate (copii după Cărțile de identitate ale părinților, copie după certificatul de căsătorie/divorț al părinților, acte de tutelă, adeverință medicală, alte acte necesare la înmatriculare) pentru semnarea contractului de școlarizare.

După semnarea contractului de școlarizare, se va emite o factură de avans reprezentând echivalentul unei taxe școlare lunare, deductibile la ultima lună din anul școlar. Neplata acestei taxe la termen (10 zile lucrătoare de la emiterea facturii) va duce la pierderea locului la liceu.

ÎNSCRIEREA UNUI COPIL SE POATE FACE ORICÂND, ATÂT CÂT EXISTĂ LOCURI DISPONIBILE.

Retrospectivă an școlar: 2024-2025

Un an plin de descoperiri, provocări și reușite – retrospectiva anului școlar 2024–2025 Anul școlar 2024–2025 a fost, fără îndoială, unul plin de momente memorabile pentru întreaga comunitate ERI. De la proiecte inovatoare și activități extracurriculare captivante, până la performanțe academice, elevii și cadrele didactice au demonstrat, din nou, ce înseamnă spiritul liceului nostru. Vă […]

Sala de sport de la Grădinița ERI, modernizată la standarde înalte

Grădinița ERI beneficiază de o nouă sală de sport, sub forma unei creșe sportive, cu o suprafață de 50 mp și ridicată la standarde înalte pentru a le oferi preșcolarilor cele mai bune condiții pentru practicarea sporturilor. Această inițiativă de modernizare, realizată cu ajutorul partenerilor de la Cetatea Voluntarilor Arad, permite organizarea a numeroase activități […]

Atelier la Școala Părinților ERI, cu psihoterapeutul Diana Stănculeanu

Părinții sibieni și nu numai sunt invitați să exploreze, la ERI, alături de psihoterapeutul Diana Stănculeanu, etapele dezvoltării cognitive și emoționale la copiii între 12 și 18 ani. Atelierul va avea loc în data de 16 mai, în sala festivă ERI, între orele 17:00 – 19:00, în cadrul Zilelor Educației ERI! Atelierul „Dezvoltarea cognitivă și […]

„Clasele viitorului ALTFEL”. Un atelier ERI în parteneriat cu Swiss WebAcademy

În cea de-a 2-a zi dedicată Zilelor Educației, ERI așteaptă publicul sibian și nu numai la un eveniment dedicat explorării tehnologiei aplicate în educație. Este vorba despre Atelierul „Clasele viitorului ALTFEL”, organizat de de Liceul Româno-Finlandez ERI în colaborare cu Swiss WebAcademy, care va avea loc miercuri, 15 mai, începând cu ora 17.00, în Sala […]

0
CLASE
0
ANI DE EDUCAȚIE CU SENS
0
PROFESORI & EDUCATORI
0
COPII FERICIȚI
0
NIVEL DE STUDIU ÎNCEPÂND CU 2024

urmărește canalele noastre de social media

✨ Ultimele ore de istorie din acest an școlar au fost cu adevărat speciale! 📚❤️ Elevii clasei a IV-a s-au transformat în mici actori și s-au costumat în personalități istorice importante. 👑⚔️

👏 Felicitări tuturor pentru creativitate! Ați demonstrat că istoria este despre oameni și despre curajul lor de a schimba lumea. 🌍
🎉👏 Felicitări, dragi absolvenți! 👏🎉

Suntem mândri să anunțăm că elevii clasei a VIII-a au promovat examenul de capacitate cu o rată de promovare de 100%! 👩‍🎓👨‍🎓

Munca, perseverența și ambiția voastră au dat roade, iar rezultatele vorbesc de la sine. Le mulțumim profesorilor pentru implicare și părinților pentru susținere.

Vă dorim mult succes în continuare!🌟
📚 Transformăm un vis în realitate – pas cu pas.

Acum un an am început renovarea bibliotecii ERI, cu dorința de a crea un spațiu viu, cald și plin de imaginație, unde copiii să descopere bucuria lecturii și a cunoașterii. ✨

📖 Biblioteca prinde contur, iar atmosfera e tot mai aproape de ce ne-am imaginat.🌟

👀 Stați pe aproape — urmează transformări care vor face din biblioteca ERI un loc de neratat 🩵
Alătură-te echipei ERI!👩‍🏫📣

Suntem în căutarea unor profesori dedicați pentru gimnaziu și liceu. Dacă vrei să faci parte dintr-o echipă pasionată de educația ALTFEL, vino să descoperi ERI! 🌟

📩 Trimite CV-ul tău în secțiunea Cariere de pe site-ul nostru: erischool.ro
🧑‍🏫 Fă parte din povestea ERI!

Susține educația de calitate și redirecționeză 3,5% pe venit către Fundația Didactica.

ai o intrebare?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit, sed do eiusmod tempor incididunt ut labore et dolore et dolore magna aliqua. Quis ipsum suspendisse ultrices gravida. Risus commodo viverra maecenas accumsan lacus vel facilisis.

office@erischool.ro

0731618 533

0731618 533

    ȘCOLI ȘI GRĂDINIȚE

    Liceul ERI SIBIU

    str. Dealului 6,
    Sibiu, SB.
    CIF: 38374797

    +40 731 618 533
    office@erischool.ro

    Grădinița ERI Sibiu

    str. Haralamb Georgescu, nr.6A,
    Cisnădie, SB.
    CIF: 12273289

    +40 738 963 393
    gradinita@erischool.ro

    Liceul ERI SIBIU

    str. Dealului 6,
    Sibiu, SB.
    CIF: 38374797

    +40 731 618 533
    office@erischool.ro


    Grădinița ERI Sibiu

    str. Haralamb Georgescu, nr.6A,
    Cisnădie, SB.
    CIF: 12273289

    +40 738 963 393
    gradinita@erischool.ro