Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Începând cu jumătatea lunii februarie părinții pot completa cererea pentru grupa mică. Pentru celelalte grupe, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.
Completarea cererii și parcurgerea procedurii nu garantează înmatricularea copilului la ERI.
În urma depunerii cererii de înscriere și a primirii mesajului de confirmare, va fi programată o întâlnire/interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.
Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte copiii care se vor înscrie, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere” .
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la acceptarea sau neacceptarea elevului.
Acte necesare la înscriere:
- Acte identitate părinți (original și copie)
- Certificat de naștere copil (original și copie)
- Certificat căsătorie părinți (original și copie)
- În cazul famililor monoparentale este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau alte documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilită locuința minorului.
- Adeverință medicală (medicul de familie)
- Aviz cu vaccinurile primate
- Acte necesare la începutul anului școlar (septembrie 2025)
- Aviz medic familie pentru intrarea în colectivitate
Se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans care este în cuantumul unei tranșe lunare, deductibilă din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca preșcolarul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în grădiniță.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Copilul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților educative.
ÎNSCRIEREA LA
NIVEL PREȘCOLAR
ÎNSCRIEREA UNUI COPIL SE POATE FACE ORICÂND, ATÂT CÂT EXISTĂ LOCURI DISPONIBILE.
Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Începând cu jumătatea lunii februarie părinții pot completa cererea pentru grupa mică. Pentru celelalte grupe, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.
Completarea cererii și parcurgerea procedurii nu garantează înmatricularea copilului la ERI.
În urma depunerii cererii de înscriere și a primirii mesajului de confirmare, va fi programată o întâlnire/interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.
Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte copiii care se vor înscrie, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere” .
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la acceptarea sau neacceptarea elevului.
Acte necesare la înscriere:
- Acte identitate părinți (original și copie)
- Certificat de naștere copil (original și copie)
- Certificat căsătorie părinți (original și copie)
- În cazul famililor monoparentale este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau alte documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilită locuința minorului.
- Adeverință medicală (medicul de familie)
- Aviz cu vaccinurile primate
- Acte necesare la începutul anului școlar (septembrie 2025)
- Aviz medic familie pentru intrarea în colectivitate
Se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans care este în cuantumul unei tranșe lunare, deductibilă din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca preșcolarul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în grădiniță.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Copilul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților educative.
Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Pentru clasa pregătitoare din anul școlar 2025-2026, părinții pot completa cererea de înscriere începând cu jumătatea lunii februarie.
Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.
Pentru înscrierea în clasele I-VIII, la cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.
În urma depunerii cererii de înscriere la clasa pregătitoare și a primirii mesajului de confirmare, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere. Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere”
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.
Acte necesare la înscriere pentru Clasa Pregătitoare:
- Actele de identitate ale părinților (original și copie);
- Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Aviz cu vaccinurile făcute;
- Aviz dezvoltare psiho-somatică (în cazul în care copilul nu împlinește 6 ani până la data de 31 august) emis de CJRAE;
Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:
- Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
- Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
- Actele de identitate ale părinților (original și copie);
- Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.
Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.
Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Pentru clasa pregătitoare din anul școlar 2025-2026, părinții pot completa cererea de înscriere începând cu jumătatea lunii februarie.
Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile.
Pentru înscrierea în clasele I-VIII, la cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.
În urma depunerii cererii de înscriere la clasa pregătitoare și a primirii mesajului de confirmare, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere. Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere”
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.
Acte necesare la înscriere pentru Clasa Pregătitoare:
- Actele de identitate ale părinților (original și copie);
- Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Aviz cu vaccinurile făcute;
- Aviz dezvoltare psiho-somatică (în cazul în care copilul nu împlinește 6 ani până la data de 31 august) emis de CJRAE;
Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:
- Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
- Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
- Actele de identitate ale părinților (original și copie);
- Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.
Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.
Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile. La cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.
Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.
Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:
- Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
- Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
- Actele de identitate ale părinților (original și copie); • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.
Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.
Primul pas pentru înscriere este completarea cererii de înscriere sau a formularului de înscriere disponibil pe site-ul nostru.
Pentru clasele I-VIII, cererile pot fi trimise oricând, fiind procesate în limita locurilor disponibile. La cererea de înscriere se anexează un document din care să reiasă situația școlară la zi (foaie matricolă/adeverință de studii) și notele la purtare din anii anteriori, document emis de unitatea școlară de unde se transferă elevul.
Pentru înscrierea în clasele I-VIII, după analiza dosarului de înscriere, se programează o întâlnire cu echipa/un interviu. Întâlnirea durează între 30 și 60 de minute, la care vor lua parte elevul, ambii părinți sau tutori legali (după caz), membri ai Comisiei de înscriere ERI și psihologul ERI. Taxa de interviu și accesul la procedura de înscriere este în valoare de 500 de lei și este nerambursabilă. Neachitarea acestei taxe duce la întreruperea procesului de înscriere.
*pentru mai multe informații despre cum se va desfășura interviul consultă „Procedura de Înscriere”
După analizarea dosarului și susținerea interviului, în maximum 30 de zile calendaristice, echipa ERI va anunța părintele cu privire la rezultatul procesului de admitere.
Acte necesare la înscriere pentru clasele I-VIII:
- Cerere de transfer adresată către ERI pentru a fi aprobată în Consiliul de administrație și apoi pentru a fi înmânată spre aprobare către unitatea de învățământ frecventată anterior;
- Foaia matricolă sau adeverința de studii de la unitatea de învățământ anterior frecventată;
- Actele de identitate ale părinților (original și copie); • Certificatul de naștere al copilului (original și copie);
- Certificatul de căsătorie al părinților (original și copie);
- În cazul famililor monoparentale, este necesară depunerea hotărârii judecătorești definitive sau a altor documente din care să rezulte modul în care se exercită autoritatea părintească și unde a fost stabilit domiciliul minorului;
- Adeverință medicală (medicul de familie);
- Fișa de consultații medicale de la cabinetul școlar al unității de învățământ frecventată anterior.
Pentru elevii declarați admiși, se va semna contractul de școlarizare, iar părintele/tutorele legal va achita taxa de avans în cuantumul unei tranșe lunare, deductibile din ultima taxă de școlarizare aferentă anului școlar pentru care s-a făcut înscrierea, cu condiția ca elevul să frecventeze programul educațional. Neachitarea avansului în termen de 10 zile de la emiterea facturii, conduce la rezilierea contractului și pierderea locului în școală.
Înmatricularea elevilor se face în conformitate cu cerințele din Regulamentul privind regimul actelor de studii şi al documentelor şcolare gestionate de unităţile de învăţământ preuniversitar aprobat prin OME 4634/ 19.07.2024 folosind datele din certificatul de naştere și documentele depuse la dosarul de înscriere.
Elevul este considerat oficial înscris în momentul în care toate documentele sunt validate, contractul este semnat și taxele sunt achitate. Părintele va primi o confirmare scrisă privind înscrierea finalizată și informații despre calendarul activităților școlare.
Concursul de admitere se va desfășura conform prezentei Proceduri privind organizarea și desfășurarea admiterii în clasa a IX-a și a X-a la Liceul Româno-Finlandez ERI, aprobat în ședința CA din 18.02.2025. Intenția de înscriere a candidaților se va face cunoscută folosind formularul publicat pe site-ul erischool.ro, iar parcurgerea procesului va fi efectuată prin intermediul departamentului Secretariat, utilizând adresele de email declarate la înregistrarea cererii și completarea dosarului de înscriere.
- Transparența: Etapele și procedura de selecție sunt aduse la cunoștința candidaților pe site-ul erischool.ro;
- Echitatea: Toți candidații au șanse egale de a ocupa un loc la Liceul ERI participând la aceleași probe de concurs;
- Nondiscriminarea: Criteriile de admitere nu vor ține cont de naționalitate, etnie, sex, religie etc.
Pentru a-și pune în practică viziunea și misiunea, Liceul ERI caută elevi care își asumă o identitate academică ce reflectă și exersează valorile din profilul elevului ERI. În cadrul procesului de selecție, ne raportăm la potențialul elevilor care își doresc să colaboreze cu noi, pe baza unor criterii academice, psihologice și comportamentale, abordate holistic și nediscriminatoriu de către echipa de admitere.
Fiecare etapă (completarea dosarului de înscriere, scrisoarea de motivație, evaluarea nivelului academic și interviul) contribuie în mod egal la rezultatul final al procesului de selecție. Calendarul fiecărei sesiuni de admitere va fi anunțat prin afișare pe site-ul erischool.ro.
*Pentru mai multe detalii legate de completarea dosarului de înscriere, evaluarea nivelului și susținerea interviului academic consultă „Procedura de Admitere”
În urma parcurgerii de către candidați a tuturor etapelor de selecție, Comisia analizează și centralizează rezultatele pentru fiecare probă și fiecare candidat, stabilind o listă de admiși. Comisia întocmește un raport către Consiliul de administrație și solicită avizarea rezultatelor concursului de admitere. Comunicarea rezultatelor procesului de selecție se va realiza în scris, prin email, în termen de 5 zile de la susținerea interviului.
Fiecare candidat declarat admis va primi mesajul de admitere prin intermediul adreselor de email declarate la intrarea în procesul de selecție, aceasta fiind însoțită de un contract de școlarizare, necesarul de documente pentru înmatriculare și Regulamentul de organizare și funcționare al unității.
În termen de 5 zile de la comunicarea rezultatelor admiterii, părinții candidaților admiși se vor prezenta la sediul liceului cu documentele solicitate (copii după Cărțile de identitate ale părinților, copie după certificatul de căsătorie/divorț al părinților, acte de tutelă, adeverință medicală, alte acte necesare la înmatriculare) pentru semnarea contractului de școlarizare.
După semnarea contractului de școlarizare, se va emite o factură de avans reprezentând echivalentul unei taxe școlare lunare, deductibile la ultima lună din anul școlar. Neplata acestei taxe la termen (10 zile lucrătoare de la emiterea facturii) va duce la pierderea locului la liceu.
Concursul de admitere se va desfășura conform prezentei Proceduri privind organizarea și desfășurarea admiterii în clasa a IX-a și a X-a la Liceul Româno-Finlandez ERI, aprobat în ședința CA din 18.02.2025. Intenția de înscriere a candidaților se va face cunoscută folosind formularul publicat pe site-ul erischool.ro, iar parcurgerea procesului va fi efectuată prin intermediul departamentului Secretariat, utilizând adresele de email declarate la înregistrarea cererii și completarea dosarului de înscriere.
- Transparența: Etapele și procedura de selecție sunt aduse la cunoștința candidaților pe site-ul erischool.ro;
- Echitatea: Toți candidații au șanse egale de a ocupa un loc la Liceul ERI participând la aceleași probe de concurs;
- Nondiscriminarea: Criteriile de admitere nu vor ține cont de naționalitate, etnie, sex, religie etc.
Pentru a-și pune în practică viziunea și misiunea, Liceul ERI caută elevi care își asumă o identitate academică ce reflectă și exersează valorile din profilul elevului ERI. În cadrul procesului de selecție, ne raportăm la potențialul elevilor care își doresc să colaboreze cu noi, pe baza unor criterii academice, psihologice și comportamentale, abordate holistic și nediscriminatoriu de către echipa de admitere.
Fiecare etapă (completarea dosarului de înscriere, scrisoarea de motivație, evaluarea nivelului academic și interviul) contribuie în mod egal la rezultatul final al procesului de selecție. Calendarul fiecărei sesiuni de admitere va fi anunțat prin afișare pe site-ul erischool.ro.
*Pentru mai multe detalii legate de completarea dosarului de înscriere, evaluarea nivelului și susținerea interviului academic consultă „Procedura de Admitere”
În urma parcurgerii de către candidați a tuturor etapelor de selecție, Comisia analizează și centralizează rezultatele pentru fiecare probă și fiecare candidat, stabilind o listă de admiși. Comisia întocmește un raport către Consiliul de administrație și solicită avizarea rezultatelor concursului de admitere. Comunicarea rezultatelor procesului de selecție se va realiza în scris, prin email, în termen de 5 zile de la susținerea interviului.
Fiecare candidat declarat admis va primi mesajul de admitere prin intermediul adreselor de email declarate la intrarea în procesul de selecție, aceasta fiind însoțită de un contract de școlarizare, necesarul de documente pentru înmatriculare și Regulamentul de organizare și funcționare al unității.
În termen de 5 zile de la comunicarea rezultatelor admiterii, părinții candidaților admiși se vor prezenta la sediul liceului cu documentele solicitate (copii după Cărțile de identitate ale părinților, copie după certificatul de căsătorie/divorț al părinților, acte de tutelă, adeverință medicală, alte acte necesare la înmatriculare) pentru semnarea contractului de școlarizare.
După semnarea contractului de școlarizare, se va emite o factură de avans reprezentând echivalentul unei taxe școlare lunare, deductibile la ultima lună din anul școlar. Neplata acestei taxe la termen (10 zile lucrătoare de la emiterea facturii) va duce la pierderea locului la liceu.
ÎNSCRIEREA UNUI COPIL SE POATE FACE ORICÂND, ATÂT CÂT EXISTĂ LOCURI DISPONIBILE.
urmărește canalele noastre de social media
✨ Bucuria copiilor e cea mai frumoasă confirmare că suntem pe drumul cel bun.
La ERI, fiecare zâmbet ne arată că educația cu grijă, libertate și valori sănătoase face diferența. 🌱💛
Mulțumim părinților care ne împărtășesc experiența lor și ne oferă încrederea de a fi parte din copilăria celor mici.☀️🩵

🧸 5 MOTIVE să alegi să vii la Grădinița ERI 🧩
✨ Știm că alegerea grădiniței este un pas important în viața copilului tău. De aceea, Grădinița ERI este locul unde învățarea se împletește cu bucuria copilăriei.
Iată 5 motive pentru care părinții aleg să ne fie parteneri în educație:
🌿 Metodologie de inspirație finlandeză, adaptată curriculumului românesc
🌟 Învățare centrată pe nevoile fiecărui copil
👩🏫 Educatori dedicați, creativi și implicați
🤝 Parteneriat real între părinți, copii și educatori
💛 Mediu cald, sigur și prietenos, unde copiii vin cu drag
Contactează-ne!🙌
📞 0738963393
📩 gradinita@erischool.ro

📌Sâmbătă, 6 septembrie, vă așteptăm la Forumul MERITO Sibiu #7: Cum facilităm înțelegerea conceptelor abstracte?
📚 În ultimul weekend de vacanță, ne pregătim împreună pentru un nou an școlar, prin 13 sesiuni și ateliere colaborative dedicate planificării și transformării conceptelor abstracte în activități de învățare accesibile și atractive pentru elevi.
🔹 Participarea este gratuită și deschisă profesorilor, directorilor, studenților și elevilor de profil pedagogic, din toată țara.
🔹 Locurile sunt limitate, în ordinea înscrierilor.
🔹 Locația: Liceul Româno-Finlandez ERI Sibiu
👉 Detalii și formular de înscriere in bio.

🏃♂️💛 Săptămâna “Sport și Mișcare” - Ultima săptămână a Centrului de Vacanță ERI s-a încheiat… și deja ne e taaare dor de voi! 🤸♀️🏀
Am râs, am alergat, am descoperit cât de distractiv poate fi să fim activi împreună și cât de minunat este să dobândim amintiri de neuitat.💗
Chiar dacă distracția de vară s-a încheiat, energia voastră va rămâne mereu cu noi, aici, la ERI! ✨

💰 Educație financiară la grădiniță 💛
Cei mici au făcut primii pași în lumea educației financiare, într-o activitate plină de curiozitate și voie bună.🌟
Am descoperit împreună cum putem economisi, am învățat diferența dintre nevoi și dorințe și ne-am creat propriile pușculițe, în care vom strânge micile noastre economii.
Activitatea a fost realizată în parteneriat cu Alina Șoroștinean, Iuliana Rotărescu și Paula Rotărescu, care au transformat totul într-o experiență pe înțelesul copiilor, plină de joc și descoperire.🧸☀️

🪭 Meet Simina – energică, deschisă și mereu pozitivă.
Simina iubește să călătorească și este fascinată de cultura asiatică, locul în care a trăit unele dintre cele mai memorabile experiențe. Are o curiozitate vie și o plăcere constantă de a descoperi perspective noi.💗
Este o fire prietenoasă, deschisă și gata să fie aproape de oricine are nevoie de un sprijin sau de o încurajare.🙌

🔬💡 Săptămâna „Micii oameni de știință” a fost o adevărată explozie de cunoștințe! 💥🧠
Copiii din Centrul de Vacanță ERI au explorat lumea fascinantă a științei prin experimente practice, discuții captivante și multă joacă… inteligentă! 😄
⚡ Am descoperit împreună ce este electricitatea,
🔋 Am învățat despre diferite tipuri de energie
🌡️ Și ne-am transformat în mici cercetători, gata să pună întrebări și să caute răspunsuri!

✨Ultima zi de grădi – plină de emoție, zâmbete și amintiri de neuitat!✨
Am încheiat un capitol frumos alături de cei mai curioși, veseli și talentați copii. 💛
Am picat tricouri, am preparat cele mai delicioase waffle, ne-am jucat și am petrecut clipe de neuitat împreună!🧸🙌
Mulțumim tuturor pentru acest an magic! 🌈

🎶 Meet Szidonia – sensibilă și echilibrată.
Pentru ea, muzica nu e doar o pasiune, ci un limbaj al sufletului. Îi place să creeze, să simtă și să trăiască în ritm cu natura, cu emoțiile și cu energia copiilor.🧸
🌟Familia și elevii sunt centrul universului ei, iar liniștea o caută mereu în aer liber, sub cerul înstelat.
Un fun fact inedit? 🛻 Încă de mică a fost pasionată de off-road – o aventură care a rămas mereu aproape de inima ei.

Susține educația de calitate și redirecționeză 3,5% pe venit către Fundația Didactica.
ai o întrebare?
office@erischool.ro
0731618 533
0731618 533
str. Haralamb Georgescu, nr.6A,
Cisnădie, SB.
CIF: 12273289
+40 738 963 393
gradinita@erischool.ro
str. Haralamb Georgescu, nr.6A,
Cisnădie, SB.
CIF: 12273289
+40 738 963 393
gradinita@erischool.ro